Informacja o Szkole Podstawowej im. Jana Pawła II w Olszynach – tekst łatwy do czytania (ETR)

Gdzie się znajdujemy?
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Olszynach, czyli w skrócie Szkoła znajduje się w powiecie tarnowskim, w Gminie Rzepiennik Strzyżewski.
Jeżeli przyjedziesz do nas autem.
Wjazd na teren Szkoły znajduje się od strony drogi powiatowej. Znajdziesz tu miejsce do zaparkowania samochodu na stanowiskach parkingowych.
Na parkingu jest wyznaczone miejsce dla osób niepełnosprawnych.
Dostępność architektoniczna.
Wejście:
- Do budynku od strony drogi prowadzą 2 wejścia: główne oraz obok sali gimnastycznej.
- Wejście główne ma 40 stopni i ręcznie otwierane drzwi.
- Wejście obok sali gimnastycznej ma podobną liczbę stopni i ręcznie otwierane drzwi.
- Od strony zachodniej jest parking dla osób niepełnosprawnych z podjazdem do obu wejść.
Budynek:
- Budynek jest dwupiętrowy z częścią piwniczną od strony wschodniej.
Udogodnienia:
- W budynku znajduje się winda.
- Szkoła ma toaletę dostosowaną dla osób niepełnosprawnych.
- Dyrektor zgadza się na wstęp z psem asystującym.
- W budynku są kontrastowe tabliczki informacyjne oraz tablica z rozmieszczeniem pomieszczeń.
- Tabliczki informacyjne przy salach lekcyjnych i innych pomieszczeniach mają oznaczenia w alfabecie Braille'a.
- W sekretariacie dostępna jest pętla indukcyjna dla osób niedosłyszących.
- W Szkole nie można skorzystania z tłumacza języka migowego.
Czym zajmuje się Szkoła?
Jesteśmy szkołą publiczną.
Zajmujemy się kształceniem i wychowaniem dzieci w wieku od 7 do 15 lat.
Nauka w Szkole jest bezpłatna.
Zajęcia odbywają się 5 dni w tygodniu: od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00.
Przedszkole.
W naszej Szkole jest też przedszkole dla dzieci od 3 do 7 lat.
Przedszkole działa przez cały rok od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 16:00.
Nauka, wychowanie i opieka są bezpłatne.
Kadra kierownicza.
Dyrektorem Szkoły jest Pani Bożena Brzęczek, a wicedyrektorem Pani Katarzyna Bąk.
W Szkole pracują nauczyciele i inni pracownicy szkoły.
Kontakt z pracownikami szkoły.
Sekretariat jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 12:30.
W sekretariacie otrzymasz pomoc pracownika i możesz załatwić różne sprawy: zostawić pisma, podania, dokumenty, podbić legitymację.
Jeśli chcesz się z nami skontaktować telefonicznie, zadzwoń na numer: 14 65 32 654
Możesz też wysłać e-mail na adres: szkola@spolszyny.edu.pl
Możesz również napisać pismo i wysłać je na adres:
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Olszynach
33-164 Olszyny 62
Wszystkie informacje o Szkole możesz znaleźć na stronie internetowej https://spolszyny.edu.pl/
Świetlica szkolna.
W Szkole działa świetlica od 7:00 do 16:00.
W świetlicy masz zapewnioną opiekę przed zajęciami lekcyjnymi i po ich zakończeniu.
W świetlicy możesz odpocząć, bawić się i odrabiać prace domowe.